četrtek, 14. julij 2011

utrinki iz preteklosti - 091 - SPREJETI (oktober 2008)



 


          
Svitovski mesec fotografije gre počasi h koncu. V petek je še veliki finale z razglasitvijo rezultatov 2. mednarodnega salona digitalne fotografije Celje. Vsaka sprejeta fotografija v družbi skoraj 300 avtorjev s celega sveta je že lep uspeh, zato sem bila toliko bolj navdušena nad novico o dveh sprejetih. Vabim vse ljubitelje fotografije, da se v petek oglasite na digitalno projekcijo. Zagotovo bo dosti lepega za videt! Svitovci so z dušo in telesom v teh dogodkih, sicer pa sem po tolikoh povabilih v klub zdaj že pravzaprav ena izmed njih. Prav vesela sem, da sem se udeležila natečajev, rezultati pa so mi dali vedeti sledeče: ja, zdaj lahko temu rečem, da sem na začetku fotografske poti. In od tod naprej pomaga le škljoc kilometrina. Kam pelje? A je sploh važno? Važna je pot, ki te ustvarja ... In fotografija je pot v vseh pogledih. Mogoče pa zdaj resnično lahko kompenziram umetniško žilico, ki sem jo izživljala v osnovnošolskih letih, potem pa jo je življenje povozilo... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar