četrtek, 14. julij 2011

blog iz 2010 - 179 moji domači...

.
.
.
V Svitovskem fotografskem gnezdu občasno dobimo kakšno kost v glodanje  za domačo nalogo. Sicer fotografsko, ampak na koncu izpade vse prej kot ozko gledanih nekaj preprostih škljocev na sprožilec. Vedno se mi je zdelo, da obstajata dve sorti fotografov; ene sem poimenovala lovci (saj dejansko lovijo trenutke, ki jih opažajo okoli sebe), druge pa kreativci (ker z določenim vložkom ustvarjalnosti pride do projektnega dela). Tovrstne domače naloge torej spodbujajo  še pri lovcih tisti kreativni impulz, ki steče zavoljo miselnega procesa od ideje prek priprave do izvedbe. Dobre ideje se sicer lahko porodijo na travniku, izvedba pa običajno ne leži tam in čaka na nas, da jo dokumentiramo.

           


.
.
.
.

Naslov tokratne teme: »MOJI DOMAČI…« Z idejami nimam težav, a bi se bilo za izvedbo marsikatere potrebno za moj budžet in časovni razpon preveč angažirati, pa jo iz nepraktičnosti ovržem. Bo že počakala na lagru. Zamislila sem si zgodbo o mojih domačih copatih. Pogled na življenje med našimi stenami, kjer so protagonisti copati. Zadnji dan podaljšanega roka za oddajo sem se lotila copat in tam nekje do polnoči je projekt prerasel v vsesplošno kreativno zabavo z mojim dragim. Koliko smeha ob vzajemno zraslih idejah, od katerih so nekatere šle koj v izvedbo! Potem sem v nekem zaprašenem spomladanskem zapisniku našla podatek, da je potrebno oddati le tri fotografije, pa še o kolekciji ni bilo govora. Tri najmočnejše ideje so romale v črnobelo tehniko in žirija na simpatičnem Svitovskem pikniku jih je vse sprejela v najožji izbor in eni podelila prvo nagrado.

Ni komentarjev:

Objavite komentar