četrtek, 14. julij 2011

utrinki iz 2009 - 63 - OTROCI SO MANIPULACIJA

Ex tempore je latinski izraz, ki označuje improvizirani gledališki performans (t.j. predstavo brez posebnih priprav), je pa tudi uradni termin za takojšnjo sodniško odločitev po zaslišanju. Izraz so si izposodili tudi fotografi, označuje pa fotografski natečaj, ki poteka v natančno definiranem časovnem obdobju (t.j. dan ali nekaj dni) na natančno določenem območju ali na podano tematiko.

V okviru meseca fotografije smo Svitovci izvedli ex tempore »Celje skozi oči fotografa«. V danem časovnem okviru je bil naš mali lump ves čas zraven mamice, pa sem ga, dokaj logično, uporabila za model v seriji, ki prikazuje, kako otrok doživlja mesto. 

Ampak, dragi moji, če še niste vedeli (mea culpa, tudi moje sveže spoznanje), otroci so manipulacija! Serija mojih fotk je ob ocenjevanju odpadla na celi črti, kajti ta tematika igra na čustva žirije in je potemtakem pristranska, subjektivna, pocukrana in po meni neznanem in nerazumljivem nenapisanem pravilu neprimerna. 
 
Torej, ne fotografirajte (srečnih) otrok za razstave. Vtaknite jih v družinski album in bodite cvetoči še dolga leta, ko boste obujali spomine. 

Ecco, naše "zavrnjeno" dete:





           
















In potem še ena, ki žiriji ni potegnila: 




 In dve, ki sta bili sprejeti na razstavo:






1 komentar: