četrtek, 14. julij 2011

utrinki iz preteklosti - 094 - VZHODNI, SEVERNI IN ZAHODNI (oktober 2008)

... blok, namreč. Pisane reference naše firme. Ko sem se kot študentka znašla v mansardi vile Katarinin dvor, sem dobila v risanje ograje za vzhodnega..., potem smo risali napolitanko - severnega, ... zahodni pa je bil pred kratkim zaključen. Tri različne tipike. Vzhodni sestavljajo štiri jedra, severni je ves vezan na zunanji odprt gank, zahodni pa ovit okoli notranjega ganka. 


 


           
Z zahoda so se soncu naproti že valili temni oblaki in zimski veter me je šlatal pod jakno. S telefonom na ušesu sem sredi kareja med tremi bloki na kupu zemlje otroškega igrišča ugotavljala, da nikoli ni konec. Tudi če se me kdo usmili in mi za en dan posodi širokokotni objektiv, bom naslednji dan BREZ. In slikati arhitekturo brez širokokotnega je kot lizati sladoled čez šipo. 
Pa vendarle, dokler ga nimam ... nekaj utrinkov.
 
Najprej VZHODNI:
Takole 1/4 ga je na imaginarni strani, tam bi ga ljubček širokokotnik čisto lepo ujel. 
 
 
 
 
 
 Potem SEVERNI (napolitanka - vsaj tako nekako je bil prvotno zamišljen): 
 
 
 
Po prvotnih načrtih so bili na mestih izzidkov mišljeni shrambni boksi. Predrag štos za investitorja... 
 
 
 
 
 
 
 
 In nazadnje ZAHODNI (jaz mu rečem Alcatraz, le zakaj...) - zunaj ....

 
 
 
... in znotraj (že znano): 
 
 
 
 
 
Pa še pobeg iz betona - prsti mi nočejo z miške, ko nastavljam drsnik za barvno nasičenost... kaj si morem Nedolžen - Most čez Savinjo.
 

 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar