četrtek, 14. julij 2011

utrinki iz preteklosti - 092 - VALOVI (oktober 2008)

Z otrokom sva se v kopalnici pogovarjala o morju. Takšna je njegova zgodbica (vmes sem malo pomagala z vprašanji):

Valovi so bili na morju. Nismo bli na morju, na plaži smo bli. Ker sem fajn na plaži ajčal. Valovi so strašni. Ne maram valov. Ko bom velik, ko bom mal zrastel, ko bom mal večji, se ne bom več bal valov. Potičke smo delali, smo bili na plaži, pa je pesek bil tam. Sem prtisnu, pa je moja noga bla v peskovniku, pol pa je voda prišla, pa jo je sprala. Niso zanimivi valovi, pol pa me je strah, ker niso fajni. Jokam v valovih, ker me pošprica, pol pa jokam. Mami pa ne joka, ko se udari, ker ji je všeč, ko se udari.

Neizmerno uživam, ko mi sine pripoveduje o svetu okoli sebe!


Ni komentarjev:

Objavite komentar