četrtek, 14. julij 2011

utrinki iz 2009 - 121 - Nekega jutra, ko se zdani ...

... in se glave ohladijo,
vsak odide svojo pot.
Nekega jutra, ko se zdani
in se solze posušijo,
nekega jutra, ko se zdani.
(Hubscher & Kreslin)



 



In nekega zimskega jutra On tam zgoraj, ki nam posoja bežne minutke življenja, izza obzorja prelije svoj najžlahtnejši zlati prah po krmežljavi pokrajini in ji nežno poljubljajoč slavnostno zašepeta: draga moja, pomlad bo!
In življenje bo pognalo iz apatičnosti mrzle teme, sveže rojeni popki bodo opiti z ljubeznijo sonca rasli in stegovali svoje nitke proti puhastim oblačkom, vsak še tako skrit kotiček oblin narave in njenih otrok bo nežno pobožan s toplo mislijo prebujanja v polnejši dan.
Ni pomlad nekaj najčudovitejšega? Vsakič znova ... kot Feniks ... In brez zime prave pomladi ne bi bilo ...

1 komentar:

  1. Pozdravljeni Vsi,
    Moje ime je Ahmad Asnul Brunei, stopil sem v stik z gospodom Frankom Raymondom za znesek posojila v višini 250 000 dolarjev. Potem so mi povedali, kako sem odobril zahtevani znesek posojila, potem ko sem ponovno tvegal, ker sem bil tako obupan za ustanovitev podjetja na moje največje presenečenje je bil znesek posojila odobren za moj bančni račun v 24-ih delovnih časih brez kakršnega koli stresa pri pridobivanju mojega posojila. Bil sem presenečen, ker sem bil prvi žrtev prevara! Če ste zainteresirani za zagotovitev kakršnega koli zneska posojila in ste v kateri koli državi, vam bom svetoval, da se lahko obrnete na g. Frank Raymondja preko elektronske pošte frankraymondloaninvestment@gmail.com

    OdgovoriIzbriši