četrtek, 14. julij 2011

utrinki iz preteklosti - 087 - Mednarodni fotografski ex tempore "Celje skozi oči fotografa" (oktober 2008)

Ta mesec je v Celju Mesec fotografije pod okriljem društva Svit. Dogaja res marsikaj! V domačem, mednarodnem, šolskem, razstavljalskem ... smislu.
 
 

 

           
Moram se zahvaliti Andreju Vohu, da me je pocukal za rokav, češ kaj zdaj, kje so tvoje fotke, prijavi se na salon! Pa sem se, saj se počutim že rahlo Svitovska, da vidim, če se moje utrinke sploh opazi med množico foto ustvarjalcev. Na enega mednarodnega, pa še enega slovenskega, pa še na Ex Tempore.
 
Ex tempore je zanimiva reč, v danem časovnem okviru nekaj dni, na točno določenem območju, pod določeno temo, se lahko vsakdo loti lovljenja trenutkov. Kot kakšna likovna kolonija.
 
Danes sem našla rezultat - od 10 poslanih fotk je bilo sprejetih 7, ena pa je dobila celo nagrado! Zdaj pa ne morem spati iz dveh razlogov: prvič, to se mi zdi preprosto neverjetno, in drugič, ker mi je doslej vse to točkovanje in delovanje znotraj FZS (fotografske zveze Slovenije) bilo Španska vas, zdaj pa si moram prebrat vsaj kakšen njihov pravilnik.
 
Evo vse fotke, ki sem jih poslala, zgornja je dobila nagrado (kakšno, bo znano v sredo), zadnje tri pa niso bile sprejete. Upam, da tole ni videt kot hvalisanje, saj vam v kratkem sporočim še rezultate ostalih dveh razstav (neee, tam pa ni nagrad, da ne bo pomote)...?
 
Eh, kaj si morem, tole je zame popolnoma novo Osramočen!










Ni komentarjev:

Objavite komentar