četrtek, 14. julij 2011

blog iz 2010 - 182 barve za življenje

Nekoliko sem prebrskala svoje dosedanje bloganje, zgrožena ob ugotovitvi, kako malo je v njem prisotna arhitektura, ki je že kakšno desetletje sestavni del moje poti. Sama sebi obljubljam, da bom pomanjkljivosti odpravila. In da ne bo slabe vesti – novička o otvoritvi novega objekta.
In vendar stoji! Prvi projekt, ki se je v novi službi znašel na moji mizi - projekt za izvedbo nove telovadnice OŠ Radlje. Ko sem zasedla svoj stolček v pisarni (stolček in ekran bi pravzaprav lahko kar nalepili name in vsemu skupaj dali inventarno številko, tako pač je s projektiranjem), so ravno zrušili obstoječ objekt in pripravili gradbeno jamo. Po zasnovi moje predhodnice sem odpeljala filozofijo iz črno-sive sterilnosti v sončne odtenke aktivnega življenja. Dajmo otrokom veselje, barve, življenje! Rezultat na posnetkih spodaj. 


      

           
 Če začnem pri umestitvi v prostor ... rdeče desno je obstoječa šola, v ozadju naselje:



Radlje se rade pohvalijo s svojimi hmeljevimi polji, ujetimi med okoliško hribovje, zato ...



... sem jim enega kar vkomponirala na fasado. Ne morem reči, da je trendovsko minimalistična, skoraj nemodno dekorirana je, vendar se s svojo zgodbo in umirjenostjo lepo vklaplja v prostor, ki jo obkroža.



Malo sprehoda okoli objekta:

 

 

 



In nekaj detajlov s fasade - barve po Jubovi lestvici, vdelava pa iz kulirja. Perforirana pločevina skriva klimat in agregat na terasi, sedaj zrcalni aluminij pa bo s časom dobil lepo patino, ki se bo ujela z Demit fasado.

 

 

 



Vabljeni še v notranjost... Naj potarnam, da bi plošče nadstreška morali skriti s perforirano pločevino, svetila pa so bila zamišljena popolnoma drugače. Pocenitve večino objektov precej oskubijo najslajših materialov in detajlov. Žal. 



Objekt ima dve stopnišči; za lažjo orientacijo naj bosta oranžno in rumeno. Glede na to, da je bila pri izdelavi ograje na voljo le mreža in pohištveni profili, sem naredila kakšen siv las še mojstrom, ki so umetelno merili kote po načrtu... rezultat pa se je le odmaknil od povprečnega obrtniškega izdelka.

 



In pod tribunami sta umazani in čisti hodnik. Zavoljo ozkosti čistega hodnika je bilo potrebno ubrati psihološki pristop - prečne proge vizualno širijo in členijo prostor.



V sanitarijah in tuših smo posadili rožice. Naj bodo vendar v cvetju :-) 

 



Tribuna je zložljiva, oprema pa je v celoti Elanova. Izbirati se je dalo po njihovih vzorcih, nastalo pa je sledeče;



Dvižne pregradne zavese; telovadnica premore poleg treh vadbenih prostorov še enega za zloženimi tribunami.

 



Ker imam rada abstrakcije, mi je tale pravzaprav najljubša iz te objave...



In da bodo v Radljah snubači znali plezati deklicam na balkone, voila, plezalna stena par excellence:

 



Plezalna soba za ogrevanje me sicer bolj spominja na otroško sobo, v kateri je odpovedala gravitacija :-)



Igrišča za košarko so zarisana po novem pravilniku, marsikomu še ni jasno, kako je videti nova raketa.



Virtualni sprehod se bliža h koncu, gremo iz telovadnice ...



... in ker ob odhodu reflektorji naredijo takšno lepo pahljačo senc... evo jo še za vas!

 



Ni komentarjev:

Objavite komentar