četrtek, 14. julij 2011

blog iz 2010 - 181 IMPRESIJE!

.
.

. 
Impresije so moja druga samostojna fotografska razstava. So plod niza spontanih, na trenutke že nekoliko fatalistično obarvanih dogodkov. Ideja o razstavi je zrasla iz prijateljskega namiga in dokaj hitro smo jo umestili v prostor in čas. Zahvaliti se moram Iztoku, Dušanu in Darji, da je vse steklo enostavno in hitro.
.

Fotke so tokrat eksperimentalno natisnjene na platno, pravzaprav do pred kratkim niti nisem vedela, da ta možnost obstaja, se me je pa prav na hitro prijela. Priprava fotografij za tisk na platnu poteka nekoliko drugače, saj se v končnem izdelku izgubi nekaj detajlov in nians, končna priprava in tisk pa sta bila v celoti odvisna od Jureta iz Epigrama. Glede na to, da sem prešnofala njihovo delavnico in našla tisoč in en material za tisk, ugotavljam, da ni imel preprostega dela. Platno ima svoj čar in nekatere fotke se odlično obnesejo na tkani teksturi.
.
.
.
 
.
...
Avla mestne občine Velenje ob prostranem Titovem trgu je simpatičen transparenten prostor, v katerem platna dimenzije 70 na 50 cm lepo zaživijo. Če vas pot zanese mimo Velenja, bom vesela, če se ustavite v razstavišču in se popasete, pa kakšen vtis zabeležite v knjižico, ki se nahaja na pultu.  Skoraj polovica od 16 razstavljenih fotografij že ima domače in mednarodne nagrade, predstavitev pa najdete TUKAJ (klik).
 
Impresije bodo gostovale v občinskem razstavišču do 6. septembra, odprto pa je v delovnem času občine (ob sredah do petih). Z otvoritvijo pa takole … Glede na to, da sem bolj sramežljive sorte in moram lasten govor brati s plonkca, mi kar prav pride občinska politika, ki nekako ne vključuje meni niti ne ljubih otvoritvenih ceremonij. ;-)
 
Pridite, popasite se, povejte naokrog, poletje je čas za pohajanja.
.
.

 

Metka je napisal-a:

prava asica si!! čestitam, udeležba sicer na žalost vprašljiva, ampak verjamem, da so dobre, ker so tvoje...
07/26/10 12:11:52

drejcdrejc je napisal-a:

Če imate na Ptuju kakšno dovolj prostorno razstavišče, lahko preselim septembra razstavo kar tja wink - potem vam ne bo predaleč.
07/26/10 12:47:05

artplant je napisal-a:

Za moje pojme ena najboljših likovno prepričljivih razstav v avli MOV doslej - pa sem videl vse ... Bravo!
08/29/10 12:08:14

drejcdrejc je napisal-a:

O, hvala za duši prijeten komentar in seveda ogled!
.

Ni komentarjev:

Objavite komentar