četrtek, 14. julij 2011

blog iz 2010 - 172 ... oblaki na Marsu

 .
 .
.
.
.

.
Sem omenila oblake na Marsu? Tisti, ki so z Betelgeze pred 450 leti uleteli na Zemljo na kratko čik pavzo, znajo na to temo pripovedovati ves večer. Ampak ... saj vas ne zanimajo peščeni viharji, ledene kape na marsovih polih, magnetizem in oscilacija? Vse to bi z zanimanjem preučila in posredovala vsem znanja željnim, potem pa po hitrem postopku, povsem neprostovoljno in pospremljeno z lastnim godrnjanjem... pozabila. Tako kot sem pozabila, katero število ima argon in kaj se s tem da početi, kako je Prešeren zlagal stopice v svoje sonete in kam paše onomatopoija, kaj počno ženske zarodne celice v pestiču kritosemenk, kako se računa integrale in kaj se počne z determinanto, da je med pojmi urbanizma sploh obstajal Ebenezer Howard, kakšne so bile palače Perzepolisa, kaj točno je počel Kir Veliki, koliko je Zemlja oddaljena od Sonca, ... Debelo polovico svojega dosedanjega obstoja sem preživela ob predavanjih in knjigah, da bi vsrkala droben delež vseobsežnega človeškega znanja, dolgoročno pa si zapomnim koliko? ... morda kakšen procent ali dva informacij? Pri čemer uporabljam ... koliko neznatnih procentov svojih možganov? Homo erectusu so se možgani povečali glede na predhodnika habilisa za 400 ml, samo da je bil sposoben uporabiti pestnjak. Moderni človek pa je živčni sistem nadgradil še za nekaj malega, da lahko premelje vseobsežnost in ničnost obstoja. Smiselno? Kaj vse še zmoremo, pa ne znamo, tega mi nikoli ne bo vedeti. Čez nekaj malega let, ko bodo naši otroci že zastareli modeli, bo nekaj malega na možgane vezane androidne nanoelektronike rešilo probleme meni podobno pozabljivih. Z obilnim firbcem bi želela pokukati nekam v prihodnost, kako se bo na znanstvenotehnološki bum odzival psihosocialni razvoj cele družbe. Če se seveda ne bo našel kak vsemogočni big brother in človeštvu že prej napisal slab preobrat. Ne, pravzaprav me sploh ne zanima od kod prihajamo, kdo smo in kam gremo. Naj mi kdo objasni le to, zakaj si je mati narava ravno pri meni sklenila delat norce in me naredila ... POZABLJIVO! Pa kljub vsemu, oblaki na Marsu SO! Če koga zanima, naj klikne tule in si jih zapomni. Eni zmorejo, in to z lahkoto. Fauš.
 
Marsu po domače pravijo kar Rdeči planet. Kar vzbuja barvno domišljijo. Pa nekaj dokaj svežih fotk na to temo.
.
.
.


.
.
.
.
.
.

Ni komentarjev:

Objavite komentar